Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací
Košík je prázdný

Vrácení zboží do 14 dnů.

Kdo má právo na vrácení zboží do 14 dnů?

Zboží, můžete bez udání důvodů vrátit nebo vyměnit do 14 dnů. Právo se nevztahuje na objednávky v rámci obchodní či podnikatelské činnosti, tedy pokud je na faktuře uvedeno Vaše IČ. V tomto případě po domluvě respektujeme výměnu zboží ve stejné cenové hladině.

Od kdy do kdy lhůta trvá?

Lhůta pro odstoupení od smlouvy trvá 14 kalendářních dnů, nikoliv pracovních, a začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží spotřebitelem (např. převezme-li si zákazník zboží v pátek, doba pro odstoupení se počítá od soboty včetně).

Jak mám zboží vrátit?

  1. Zboží nejlépe vraťte v nepoškozeném obalu.
  2. Zboží můžete vyzkoušet, ale nikoli dlouhodobě využívat.
  3. Pokud zboží jeví známky opotřebení nebo je poškozen obal, prodávající si vyhrazuje právo sthnout přiměřenou částku z kupní částky.
  4. Do balíčku přiložte fakturu, důvod vrácení zboží a číslo účtu, kam peníze vrátit. V případě, že potřebujete jiný způsob vrácení peněz, prosím obraťte se nejdříve na email: expedice@yescom.cz. Pokud tyto dokumenty nebudou přiložené u zboží, nemůžeme podnikat kroky vrácení peněz. A budeme čekat na Vaši telefonickou či e-mailovou reakci.
  5. Nejedná se o reklamaci, ale o Vaše svobodné rozhodnutí zboží vrátit, tudíž v tomto případě nevzniká právo na proplacení nezbytných nákladů spojených s přepravou zboží k prodávajícímu.

Adresa pro vrácení zboží.

YEScom - Jan Fridrich

Provodín 87

47167

Pošlete-li na jinou než uvedenou adresu, prodávající si vyhrazuje právo prodloužit dobu pro kontrolu zboží, tedy i vrácení peněz. A celý proces se může protáhnout.

Kdy se peníze objeví zpět na účtě?

Peníze posíláme bezodkladně po kontrole zboží, nejdéle však do 14 dnů. V případě, že peníze nemáte na účtě v této lhůtě, neváhejte nás kontaktovat abychom identifikovali chybu v procesu.