Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací
Košík je prázdný

Reklamační podmínky

Jak mám reklamovat zboží?

  1. Stáhněte si reklamační protokol, vytiskněte jej a doplňtě potřebné údaje. Doklad poté přiložíte k balíčku. Reklamační protokol je k zobrazení po kliknutí na ikonu diskety. Přiložte kopii faktury.
  2. Zboží zašlete doporučeně nikoliv na dobírku ani jako balík do ruky či na poštu, pouze jako doporučené psaní nebo balíček.
  3. Ve vlastním zájmu si při zabalení a způsobu dopravy počínejte tak, aby nedošlo k poškození zboží při přepravě.
 Reklamační protokol - pokud Vám nejde stáhnout, napište si na expedice@yescom.cz

Na jakou adresu mám zboží poslat?

YEScom - Jan Fridrich
Provodín 87
47167

V případě, že reklamace je oprávněná:

  1. Bude provedena oprava zboží.
  2. V případě neopravitelné závady bude zboží vyměněno za nový kus nebo bude vrácena kupní cena kupujícímu.

V případě, že reklamace je neoprávněná:

  1. Bude zboží vráceno zpět zákazníkovi.
  2. Náklady na přepravu hradí zákazník.

Reklamaci nelze uplatnit v následujících případech:

  1. Zboží bylo poškozeno živly.
  2. Zboží bylo poškozeno nadměrným zatěžováním.
  3. Zboží poškozené zapojením do sítě neodpovídající příslušné ČSN
  4. Mechanickým poškozením, neodbornou instalací, špatným zacházením a obsluhou.
  5. Životnost baterie: baterie jsou spotřební zboží s omezenou životností. Záruka se nevztahuje na opotřebení baterie způsobené jejím obvyklým užíváním.

Do kdy mohu očekávat vyřízenou reklamaci?

  1. Ode dne uplatnění reklamace nejpozději do 30 dnů.
  2. U spotřebního zboží (náplně a baterie) ve většině případů vyměníme za nový kus a tudíž posíláme obratem zpět ve velice krátké době.

Budou mi uhrazeny náklady na poštovné při reklamaci?

  1. Při zasílání nového (reklamovaného) zboží zasíláme v balíčku 50 Kč jako kompenzaci za ušlé náklady.
  2. Je možné nás informovat o konkrétní částce na náklady, která může být uhrazena. Nutno podložit scannem účtenky či jiným průkazním materiálem.

Co když mi baterie nenabíjí notebook do 100%?

  1. Jedná se o uznatelnou závadu – baterie Vám bude vyměněna za nový kus.

Můj notebook “nevidí“ nově zakoupenou baterii co s tím?

  1.  Nejlépe nás informovat (email, telefon) a ujistit se zda jste vybrali správnou baterii, která je určena pro Váš notebook.
  2. Je možné, že baterie je nefunkční – výměna za nový kus.

Jaká je záruka na baterie?

  1. Záruku na pokles kapacity dáváme 12 měsíců (jedná se o nadstandard - ze zákona a od většiny eshopů pouze 6 měsíců!), záruka na elektroniku a poruchu článků je 24 měsíců (neplatí pro firmu - zde jen 12 měsíců).

Jaká je záruka pokud objednám na firmu/ičo?

  1. Kupující, který při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti, má nárok pouze na 1letou záruční dobu - viz. obchodní podmínky.

V případě, že Vám zde nebylo zodpovězeno na Vaší otázku neváhejte nás  kontaktovat.